پریا پریا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترگلم،پریا

شروع غذای تکمیلی دخترم

1393/1/19 11:53
نویسنده : مامان نسرین
138 بازدید
اشتراک گذاری

من از شنبه 16 فروردین غذا دادن به پریا رو شروع کردم.تو این تعطیلات عید دخترم خیلی به غذا علاقه نشون می داد طوری که هر کس می دید می گفت غذاشو شروع کنید،از چند نفر شنیدم که اگه بذاری سر هفت ماه غذاشو شروع کنی بد غذا میشه.خلاصه با حریره بادوم شروع کردم از  دو روز قبل برنج خیس کردم بعد ریختم تو آبکش و برنجا رو روی شوفاژ خشک کردم و آسیاب کردم .یه قاشق مربا خوری آرد برنج رو با نصف بادوم رنده شده با یک کم آب نیمساعت پختم

آخرش یه ذره نباتم برای شیرینیش انداختم.خوشمزه شده بود .قربون دخترم برم که با دیدن غذا ذوق کرده بود و همش دست و پا می زد و صدا در می آورد.روز اول یه قاشق مربا خوری بهش دادم که اذیت نشه و اگر حساسیت داشت دیگه بهش ندم.خدا رو شکر خورد و و اذیت نشد.همون یه قاشق رو تو چند مرحله بهش دادم ،یاد نداشت بخوره و همش می داد بیرون.روز دوم سه قاشق مربا خوری و روز سوم پنج قاشق مربا خوری بهش حریره دادم .این هفته فقط حریره بادوم بهش میدم.هفته دیگه فرنی هم میدم انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 19:10
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین