پریا پریا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دخترگلم،پریا

شش ماهگیت مبارک

1393/2/12 0:47
نویسنده : مامان نسرین
756 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شش ماهه شدی عشقم.شش ماهگیت مبارک .شش ماهه ما با همیم.شش ماهه من مادر شدم.خدایا به خاطر همه چی شکرت.

امروز واکسن داشتی نازدونه ی من.ما صبح زود بیدار شدیم،شما هم که صدای ما رو شنیدی بیدار شدی.چشماتو باز کردی و ازون خنده های نازت تحویلمون دادی.الهی مامان قربونت بره.خبرنداشتی که روز سختی رو در پیش داری.خلاصه صبح رفتیم دنبال مامانی(مامان بابا) و رفتیم مرکز بهداشت.اول قد و وزنت رو گرفتن وزنت6450 و قدت 62 بود.بعدش شما و بابا و مامانی رفتین تو اتاق واکسیناسیون.من بیرون منتظر بودم اول که بهت قطره دادن شروع به گریه کردی.بعد هم که دو تا واکسن داشتی.عزیزکم صدای گریه ات بلند شده بود بعدش من اومدم بغلت کردم و رفتیم بیرون،تو ماشین شیر خوردی و ساکت بودی.وقتی هم اومدیم خونه ظاهرا درد نداشتی با پاهات بازی می کردی و می خندیدی

 

تا شب خونه ی مامانی بودیم.یه کم تب کردی.بعضی وقتا یه کم گریه میکردی ولی در کل دختر خوبی بودی.سر شب دیگه گریه می کردی یه کم کمپرس آب سرد گذاشتیم ولی دوست نداشتی اومدیم خونه خودمون،خیلی خوابت میومد ولی نمی خوابیدی،تبم داشتی تو خونه دیگه حسابی گریه کردی و ناله میکردی الهی فدات شم که درد داشتی.استامینوفن و کمپرس هم فایده نداشت.تا ساعت ده شب خوابیدی

 

الانم من بیدارم و مرتب تب شما رو چک میکنم تا صبح.

پسندها (1)

نظرات (0)