پریا پریا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دخترگلم،پریا

روز مادر مبارک

1393/2/1 0:21
نویسنده : مامان نسرین
548 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مادر بود.این روز رو به همه ی مادرا مخصوصا مادر عزیز خودم تبریک میگم.مادری که 24 سال زحمت من رو کشید.همچنین به مادر همسرم این روزو تبریک میگم.واقعا تا مادر نشده بودم نمی دونستم چقدر مادر بودن سخته،سخت ولی شیرین.شیرینی مادر بودن با هیچی قابل مقایسه نیست.خدایا همه ی بچه ها رو واسه پدر مادرها،و پدر و مادر ها رو برای بچه هاشون حفظ کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اکرم
1 اردیبهشت 93 11:56
سلام نسرین جون چه فکر خوب و قشنگی کردی واسه پریا عزیزت وبلاگ درست کردی.. خیلی ویلاگ قشنگیه حتما ادامش بده پریا رو هم از طرف من ببوس قربونت
اکرم
1 اردیبهشت 93 11:58
راستی یادم رفت روز مادرو بهت تبریک میگم ساله اوله مامان بودن رو تجربه کردی ایشاله سالیان سال این طعم خوب و شیرین رو داشته باشی و کنار خانواده عزیزت خوشبخت و شاد باشی
مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 3:11
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان
2 اردیبهشت 93 23:21
مرسی دخترم منم این روز رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشی